گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

بسم الله الرحمن الرحیم

* گروه جهادی انصارالزهرا(س) توسط عده ای از جوانان دغدغه مند به منظور زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(ارواحنافداه) و با توجه به تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در زمینه ی خدمت رسانی و کمک به مردم مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور در خرداد ۱۳۹۴ تاسیس شده است.

افراد حلقه ی اولیه این گروه جهادی از سال۹۱ تحت عنوان گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه خود در مناطق کمتر برخوردار شهرستان کوهدشت و چگنی استان لرستان فعالیت کرده اند که در شهریور ماه ۹۲ هم به عنوان گروه جهادی نمونه دانشجویی استان تهران معرفی شدند. این افراد بعد از پایان دوران دانشجویی خود از خرداد سال ۱۳۹۴ گروه جهادی انصارالزهرا(س) را فراتر از فضای دانشگاه و دانشجویی و با حضور دیگر علاقه مندان حرکت های جهادی، در مجموعه بسیج سازندگی و ناحیه بسیج جماران تهران تاسیس کردند. 
 

 
گروه جهادی انصارالزهرا(س) تاکنون ۱۴ دوره اردوی جهادی در مناطق محروم استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و ۶ دوره در  حاشیه تهران برگزار کرده است که در این  اردوها بیش از ۵۰۰ نفر از برادران و خواهران داوطلب شرکت کرده اند.
 
گروه جهادی انصارالزهرا(س) با کد رسمی سامانه اطلس جهادی به شماره ۳۹۴۶۸۰۴۸۱۴۰۰۱ در سازمان بسیج سازندگی ثبت شده است.
 
* گروه جهادی انصارالزهرا(س) ۷ عضو هیئت موسس و امنا دارد که با رای آنها هرساله مسئول گروه و رییس هیئت موسس انتخاب می شوند. در حال حاضر مسئول گروه جناب آقای ایمان ایرانی و رییس هیئت موسس جناب آقای سید ابوالفضل هاشمی می باشند.
 


* خلاصه ای از فعالیت های انجام شده تاکنون:

در طول اردوهای جهادی گذشته، پروژه تکمیل ۶ مسجد و حسینیه، بهسازی و مرمت ۴۰مدرسه و خانه مستضعفین، برگزاری فعالیت های آموزشی و فرهنگی در بیش از ۵۰ روستا، آموزش های تولیدات صنایع دستی در راستای اشتغالزایی و چندهزار ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی انجام شده است.

به حول و قوه الهی این گروه جهادی هم اکنون مشغول فعالیت مستمر در مناطق مرزی شهرستان رشتخوار و خواف استان خراسان رضوی و همچنین فعالیت در منطقه باقرشهر حاشیه تهران می باشد.
 
برنامه های همیاری گروه جهادی هم از سال گذشته شروع شده و پویش های زیارت نیابتی(اعزام نیازمندان به اربعین حسینی)،طرح افطاری ساده(توزیع بسته های افطاری در خیابانها)، طرح عیدی بهشتی(کمک نوروزی به نیازمندان)، طرح نذرفرهنگی(تهیه بسته های هدیه برای کودکان عراقی در ایام اربعین)، طرح مشق احسان(کمک به تامین خرید لوازم التحریر دانش آموزان مستمند) و ... از جمله ی این فعالیت ها می باشد.

* ارتباط با ما:

ارتباط با مسئول گروه - آقای ایمان ایرانی با پیام به آیدی @imanirani110 در پیامرسان های بله یا ایتا.

*برنامه های آینده گروه جهادی:

برای آگاهی از برنامه های جاری و آینده گروه جهادی و چگونگی مشارکت و همکاری شما در این برنامه ها، به کانال های گروه در فضای مجازی  مراجعه کنید.