گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

خبر تشکیل گروه جهادی انصارالزهرا(س)

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۹ ب.ظ

ایمان ایرانی از فعالان دانشجویی دانشگاه های استان تهران و مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) در مصاحبه اختصاصی با دانشجو خبر بیان کرد: گروه جهادی انصارالزهرا(س) به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کشور در زمینه های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی و ...در خرداد ماه 94 به همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال و باتجربه اردوهای جهادی دانشجویی تشکیل شده است.

ایرانی در ادامه افزود: برادران و خواهران حلقه ی اولیه این گروه در سه سال گذشته در مناطق روستایی کمتربرخوردار شهرستان های کوهدشت و چگنی استان لرستان فعالیت میکردند که در تابستان 92 به عنوان گروه جهادی نمونه دانشجویی استان تهران انتخاب شده و از طرف ریاست سازمان بسیج دانشجویی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند. پروژه تکمیل دو مسجد در روستاهای این مناطق، بهسازی مدارس، برگزاری جشن و مراسمات مذهبی، و کلاسهای مختلف فرهنگی و آموزشی برای اهالی در رده های سنی مختلف از فعالیت های افراد حلقه ی اولیه ی گروه بوده است. هم اکنون هم به همت جمعی از فعالان اردوی های قبلی و جمع دیگری از فعالان حرکت های جهادی استان تهران گروهی به نام گروه جهادی انصارالزهرا(س) با توان بیشتر و ورود به عرصه های فعالیت گسترده تر تشکیل شده و کلیه برادران و خواهرانی که علاقه مند به حرکت های جهادی هستند میتوانند عضو گروه شده و در اردوهای آن شرکت کنند.

مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) با بیان اینکه این گروه در حال حاضر با توجه به ساختار جدید خود در حال برنامه ریزی و شناسایی مناطق محروم می باشد بیان کرد ان شاالله اولین اردوی گروه جهادی انصارالزهرا(س) در تابستان 94 ویژه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

ایرانی در پایان اضافه کرد کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به این گروه جهادی از طریق وبلاگ اطلاع رسانی گروه به آدرس jahadi-ansar.blog.ir قابل مشاهد می باشد.


انتشار این خبر در خبرگزاری دانشجو

انتشار این خبر در سایت ناحیه بسیج الغدیر

انتشار این خبر در سایت سازمان بسیج دانشجویی

  • ۹۴/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی