گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

گزارشی از اقدامات انجام شده ی اردو نوروز95

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ
تجربه ی زندگی انقلابی از جهادسازندگی تا راهیان نور در اردوی گروه انصارالزهرا(س)

دومین اردوی سری جدید فعالیت های گروه جهادی انصارالزهرا(س) در مناطق روستایی استان خوزستان برگزار شد.

 

ایمان ایرانی مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) در گفتگو با دانشجوخبر گفت: دومین اردوی سری جدید فعالیت های گروه جهادی انصارالزهرا(س) ۵ام تا ۱۱ام فروردین ماه در مناطق روستایی استان خوزستان با حضور 40 نفر از برادران بسیجی برگزار شد. (ادامه ی گزارش در ادامه مطلب)

 

وی افزود: در این دوره که به احترام همه ی شهدای مدافع حرم و فرمانده ی بزرگوارشان دوره ی خدمت رسانی شهید حاج حسین همدانی نامگذاری شده بود ۴۰ نفر از برادران جهادگر و بسیجی حضور داشتند و در زمینه های عمرانی و فرهنگی فعالیت کردند.


ایرانی گفت: ما در سه روستای احمدآباد، حمودی و صاحب زامن از حوالی شهرستان هویزه پروژه ی عمرانی داشتیم و الحمدالله به لطف شهدا و با همت جهادی و شبانه ی روزی بچه ها برنامه ها با موفقیت اجرا شد.

 

مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) اشاره کرد: در این دوره ما بر خدمت رسانی به مستضعفین و افراد کم بضاعت متمرکز شده بودیم و دو پروژه ی عمرانی گروه در روستاهای حمودی و صاحب زامن کمک به خانه ی اهالی نیازمند بود.

 

ایرانی گفت: در روستای حمودی خانمی همراه با سه دختر خود زندگی میکردند که ده سال پیش شوهرش فوت کرده و آنها از امکانات اولیه زندگی محروم بودند. این خانواده تا قبل از اردوی جهادی، حمام و آشپزخانه ای نداشته و وضعیت سرویس بهداشتی خانه شان بطوری بود که دیوار و سقف آن هر لحظه در حال ریزش بود. به همت جهادگران در این دوره برای این خانه سرویس بهداشتی و آشزخانه ای از اول بنا شده و تحویل گردید.

 


وی اشاره کرد: در روستای صاحب زامن خانواده مستضعفی وجود داشتند که پیرمرد کم بینایی سرپرست آنها بود. این خانه هم از نعمت آشپزخانه و دستشویی مناسب محروم بود. همچنین دو اتاق آن نیمه کاره رها شده بود و جهادگران بسیجی با همت شبانه روزی خود دیوار و سقف خانه و سرویس بهداشتی آن را کار کرده و تحویل این خانواده ی نیازمند دادند.




ایرانی با اشاره به سومین پروژه ی عمرانی گروه در روستای احمدآباد اشاره کرد: محل اصلی اسکان بچه ها، مدرسه ی روستای احمدآباد بود که جهادگران در این ایام دیوار حیاط آن را هم کار کرده و تحویل اداره آموزش و پرورش دادند. همچنین مسجد این روستا محور اصلی فعالیت های فرهنگی روحانی کاروان و تیم فرهنگی گروه بود.

 

این فعال دانشجویی باتوجه به حضور جهادگران در منطقه ی خوزستان گفت: در این دوره و بعد از اتمام برنامه های اردو یک روز را به بازدید از یادمان های راهیان نوری قراردادیم و از یادمان های شهدای هویزه، هور و طلاییه بازدید شد که حال و هوای خاصی به بچه ها منتقل کرد.

 


مسئول گروه جهادی انصارالزهرا(س) در پایان ضمن تشکر از کلیه نهادها و سازمان هایی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم حامی فعالیست های جهادگران بودند با اشاره به برنامه های آینده ی این گروه جهادی گقت: ان شاالله سومین اردوی جهادی گروه با حضور برادران و خواهران علاقه مند در نیمه تابستان ۹۵ در منطقه ی هلیلان ایلام برگزار خواهد شد که زمان دقیق و ثبت نام آن از طریق سایت، کانال تلگرام و صفحه ی اینستاگرام مان اطلاع رسانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گروه جهادی و مشاهده ی تصاویر فعالیت های آن میتوانید به سایت j-ansarozahra.ir مزاجعه کنید.

 

انتهای پیام/


انتشار در دانشجوخبر

انتشار در شبکه اطلاع رسانی دانا

  • ۹۵/۰۱/۱۵

نظرات  (۱)

وقتی توی شبکه جهادیون اطلاعیه گذاشته بودین / خیلی دوست داشتم بیام...
نشد...
قسمت نبود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی