گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

حس می کردم در جبهه و میان شهدا حضور دارم

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

متن نوشته شده توسط حاج آقای موسوی زاده - روحانی کاروان اردوی جهادی گروه انصارالزهرا(س) در تابستان۹۵ - درمورد بچه های جهادی

💢حس می کردم در جبهه و میان شهدا حضور دارم💢

سلام.
به اونایی که میگن جوونایی مثل شهدا دیگه روی زمین وجود ندارن ، پیشنهاد می کنم حتماً یه سر به اردوی جهادی بزنن...
من به لطف خدا سالها توی زمینهٔ شهدا کار کردم، و با اطمینان میگم که توی اردوهای جهادی بارها چیزایی که از شهدا خوندم و نقل کردم رو با چشمام می بینم...
نماز شب خوندنِ بچه های جهادی در دلِ شب، منو یادِ نماز شب خوندن شهدا می اندازه ...
غالبِ شوخی های بچه های جهادی ، عیناً شبیه شوخی های شهداست که توی کتابها خوندم و از رزمنده ها شنیدم...
تلاش و کار مخلصانه ی بچه ها توی اردوی جهادی آدم رو یاد تلاش گمنامانه ی شهدا می اندازه...
و جالبتر اینکه وقتی بعد از کلی کار طاقت فرسای بچه ها، شب برا شام نون نداشتیم ، هیچکی غر نمیزد و شام رو بدون نون خوردند و خندیدن و رفتند خوابیدن، و من اون لحظه ها حس می کردم که توی جبهه و در جمع شهدا حضور دارم
اردوهای جهادی ثابت کرد که این بچه ها از نسل و ادامه ی همون شهدان، با این تفاوت که جبهه شون فرق کرده...
دلم برا تک تک بچه های اردوی جهادی هلیلان ایلام تنگ شده ...
زندگی همه تون ختم به خیر و شهادت.

#اردوی_جهادی_تابستان_95 #فقرا #مهربانی#طلبه#روحانی#امام_خامنه_ای #ایلام

#انصارالزهرا #اردوی_جهادی#گروه_جهادی#گروه_جهادی_انصارالزهرا#من_انقلابی_ام#هلیلان_ایلام

نظرات  (۲)

اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
  • بهنام مرادی
  •  التماس دعا آقای ایرانی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی