گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

مهلت ثبت نام اردوی جهادی نوروز۹۷ به پایان رسید

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ثبت نام هفتمین دوره جدید خدمت رسانی گروه جهادی انصارالزهرا(س) - به یاد شهید جهادگر محسن حججی - از تاریخ ۲۵بهمن آغاز شده است. علاقه مندان می توانند با پر کردن فرم ثبت نام در ادامه همین مطلب ثبت نام اولیه را انجام دهند و منتظر هماهنگی های بعدی باشند. و من الله توفیق

 

نکات ضروری و فرم ثبت نام در ادامه مطلب


نکات ضروری:

1- اردو ویژه براداران و خواهران می باشد. حداقل سن 18 سال می باشد.  در بخش خواهران فقط افراد ساکن تهران و شهرهای اطراف ثبت نام کنند (تمامی افرادی که در اردوهای قبلی گروه انصارالزهرا(س) شرکت کرده اند هم میتوانند ثبت نام کنند)

2- زمان اردو : ۴ام تا ۱۰ام فروردین۹۷ - (ان شاءالله حرکت روز جمعه ۳ام فروردین شب هنگام خواهد بود) - مبدا حرکت بهشت زهرا(س) تهران می باشد. (زمان برگشت نیز ۱۰ام فروردین شب هنگام خواهد بود.)

3- محل برگزاری: روستاهای محروم دره یام خوشاب خراسان رضوی

4- عرصه های فعالیت: فرهنگی آموزشی - بهداشتی درمانی - عمرانی - اشتغال زایی(اقتصادمقاومتی)

5- اولویت حضور با الف- افراد متخصص(تخصص های مورد نیاز در فرم ثبت نام ذکر شده) ب- افرادی که در طول سال هم با گروه همکاری دارند و ج- افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

6- افردای که دارای تخصص های خاص مورد نیاز هستند (پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک و...) میتوانند صرفا بصورت ۳روزه - نیمه اول یا نیمه دوم زمان اردو - شرکت کنند. عزیزانی که میخواهند از این شرایط استفاده کنند در قسمت "نکات باقیمانده" فرم ثبت نام توضیح دهند.
7- رفت و برگشت به منطقه با اتوبوس می باشد.
8- اسکان جهادگران در حسینیه یا مدارس منطقه می باشد.
9- ان شاالله  زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع) در شب میلاد امام علی(ع) از برنامه های اردوست.

10-باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مجموعه آستان قدس رضوی، جهادگران گروه انصارالزهرا(س) در این دوره به عنوان خادم امام رضا(ع) به کمک محرومین میشتابند و ان شاءالله از برکات و مزایای این خادمی بهره مند خواهند شد.

11- هزینه شرکت در اردو برای هر نفر ۵۰هزار تومان می باشد. هزینه از افرادی که ثبت نام آنها قطعی شود گرفته خواهد شد. (این مبلغ در واقع مشارکت مالی در خدمت رسانی و کمک شما یا دوستان و اطرافیان شما به انجام فعالیت های جهادی برای محرومین است. اجرکم عندالله.)

12- آخرین مهلت ثبت نام در اردو ۱۰اسفندماه ۹۶ می باشد.

13- نتایج بررسی اولیه ثبت نام شرکت کنندگان حداکثر تا ۱۲اسفندماه در همین سایت و در کانال تلگرام و سروش گروه اعلام خواهد شد.

14-  افراد انتخاب شده در لیست اولیه، برای جلسه گزینش حضوری دعوت می شوند و از میان افراد حاضر در جلسه گزینش حضوری، ثبت نام کنندگانی که دارای تخصص های مورد نیاز باشند در اولویت برای تایید نهایی جهت حضور در اردو هستند. ( برای برادران و خواهرانی که در اردوهای قبلی گروه شرکت کرده اند نیازی به حضور در جلسه گزینش نیست)

15- ممکن است افرادی به دلیل محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، در این دوره انتخاب نشوند اما این عزیزان میتوانند جهت همکاری در برنامه های طول سال گروه در اینجا ثبت نام کنند که هم توفیق خدمت به مستضعفین را از دست ندهند هم در اردوهای  بعدی در اولویت باشند.

16-افرادی که قصد دارند به صورت متاهلی در اردو شرکت کنند، هردو زوج ثبت نام کرده و در توضیحات آخر فرم این نکته و اسم همسر خود را بیان کنند.

17- در صورتی که در آخر فرم ثبت نام کدامنیتی را درست وارد کرده اما برایتان ثبت نشد، از اعداد فارسی استفاده کنید یا مرورگر اینترنت خود را تغییر دهید. در صورت باقیماندن هرگونه مشکل در ثبت نام به شماره 09392791017 پیامک یا پیام تلگرامی بدهید.

و من الله توفیق

 

زمان ثبت نام به اتمام رسیده است. فقط افرادی که دارای تخصص در بخش پزشکی هستند می توانند ثبت نام کنند و منتظر تماس جهت هماهنگی باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی