گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

ثبت نام اردوی جهادی تابستان97

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ق.ظ

بسم الرحمن الرحیم

ثبت نام نهمین دوره جدید خدمت رسانی گروه جهادی انصارالزهرا(س) - به یاد شهید جهادگر مدافع حرم حمیدرضا اسدالهی - از تاریخ 6مرداد آغاز شده است و تا 17مرداد ادامه داشت و به پایان رسید. در این زمان بیش از 280 نفر ثبت نام کردند که ان شاالله حدود 110 نفر انتخاب و به مناطق محروم اعزام خواهند شد.  و من الله توفیق


#میسازیم_تا_ساخته_شویم_برای-ظهور

#هشت_روز_خادم_الرضا_میشویم

اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام در ادامه مطلب:

1- اردو ویژه عموم براداران و خواهران می باشد. حداقل سن 18 سال می باشد.  در بخش خواهران فقط افراد ساکن تهران و شهرهای اطراف ثبت نام کنند (تمامی افرادی که در اردوهای قبلی گروه انصارالزهرا(س) شرکت کرده اند هم میتوانند ثبت نام کنند)

2- زمان اردو : 30مرداد تا 6شهریور۹۷ - ان شاءالله حرکت روز 29ام مرداد شب هنگام از قطعه50 بهشت زهرا(س) تهران (کنار مزار شهید اسدالهی) خواهد بود - جهادگران در روز سه شنبه ابتدا به زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع) رفته و دعای عرفه را در حرم میخوانند - تاریخ برگشت سه شنبه 6ام شهریور می باشد. امکان دارد در صورت هماهنگی در روزهای 7 و 8شهریور و در انتهای اردو هم برنامه زیارتی در مشهدمقدس همزمان با عیدغدیر برگزار شود.

3- محل برگزاری: روستاهای محروم مناطق مرزی (دهستان شعبه در نزدیکی منطقه خواف) استان خراسان رضوی

4- عرصه های فعالیت: بهداشتی درمانی - فرهنگی آموزشی - عمرانی - اشتغال زایی(اقتصادمقاومتی)

5- اولویت حضور با الف- افراد متخصص(تخصص های مورد نیاز در فرم ثبت نام ذکر شده) ب- افرادی که در طول سال هم با گروه همکاری دارند و ج- افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

6- افردای که دارای تخصص های خاص مورد نیاز هستند (پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک، بناحرفه ای و...) میتوانند صرفا بصورت ۳روزه - نیمه اول یا نیمه دوم زمان اردو - شرکت کنند. 
7- رفت و برگشت به منطقه با اتوبوس می باشد.
8- اسکان جهادگران در حسینیه یا مدارس منطقه می باشد.
9- ان شاالله  زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع) در روز عرفه و شب عید قربان و احتمالا برای افرادی که تمایل داشته باشند در شب عیدغدیر، از برنامه های اردوست.

10-باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مجموعه آستان قدس رضوی، جهادگران گروه انصارالزهرا(س) در این دوره به عنوان خادم امام رضا(ع) به کمک محرومین میشتابند و ان شاءالله از برکات و مزایای این خادمی بهره مند خواهند شد.

11- هزینه شرکت در اردو برای هرنفر 50+50 هزار تومان می باشد. هزینه از افرادی که ثبت نام آنها قطعی شود گرفته خواهد شد. (50هزار تومان این مبلغ بعد از تایید حضور توسط خود جهادگر و 50هزار تومان دیگر آن تا روز حرکت به همت جهادگر از میان خیرین جمع آوری میشود. این مبلغ در واقع مشارکت مالی در خدمت رسانی و کمک شما یا دوستان و اطرافیان شما به انجام فعالیت های جهادی برای محرومین است. اجرکم عندالله.)

12- آخرین مهلت ثبت نام در اردو 17 مرداد ماه می باشد.

13- نتایج بررسی اولیه ثبت نام شرکت کنندگان حداکثر تا 18مرداد در همین سایت و در کانال سروش، ایتا و بله گروه اعلام خواهد شد. برای پیگیری اطلاعیه های مربوط به اردو حتما در یکی از این کانال ها عضو شوید. عضویت در کانال ها در اینجا.

14-  افراد انتخاب شده در لیست اولیه، برای جلسه گزینش حضوری دعوت می شوند و از میان افراد حاضر در جلسه گزینش حضوری، ثبت نام کنندگانی که دارای تخصص های مورد نیاز باشند در اولویت برای تایید نهایی جهت حضور در اردو هستند. ( برای برادران و خواهرانی که در اردوهای قبلی گروه شرکت کرده اند نیازی به حضور در جلسه گزینش نیست)

15- جلسه گزینش حضوری خواهران احتمال زیاد پنجشنبه 18مرداد و جلسه برادران در تهران جمعه 19مرداد خواهد بود. زمان و مکان دقیق با افراد انتخاب شده هماهنگ خواهد شد. جلسات گزینش حضوری برای برادران در قم، اصفهان، مشهد، لرستان و خوزستان هم برگزار میشود.

16- ممکن است افرادی به دلیل محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، در این دوره انتخاب نشوند اما این عزیزان میتوانند جهت همکاری در برنامه های طول سال گروه در اینجا ثبت نام کنند که هم توفیق خدمت به مستضعفین را از دست ندهند هم در اردوهای  بعدی در اولویت باشند.

17-افرادی که قصد دارند به صورت متاهلی در اردو شرکت کنند، توجه کنند: هردو زوج باید بصورت مجزا ثبت نام کرده و در توضیحات آخر فرم ثبت نام، نام همسر خود و درخواست حضور متاهلی را بیان کنند.

18- در صورتی که در آخر فرم ثبت نام کدامنیتی را درست وارد کرده اما برایتان ثبت نشد، از اعداد فارسی استفاده کنید یا مرورگر اینترنت خود را تغییر دهید. در صورت باقیماندن هرگونه مشکل در ثبت نام به شماره 09392791017 در پیام رسان های داخلی پیام یا پیامک بدهید.

و من الله توفیق

 

فرم ثبت نام را با دقت پر کنید:

مهلت ثبت نام به اتمام رسیده و فقط افرادی که در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مستندسازی و عکاسی حرفه ای تخصص دارند ثبت نام کنند

 

نظرات  (۷)

  • مصطفی بخشی
  • سلام. اگه میشه میخوام با خانواده ام به این اردو بیام. اگه توفیق بشه دوس داریم در کنار شما ی قدمی برای سربلندی این نظام برداریم. ظاهرا از مسئولین که آبی گرم نمیشه. شاید شماها بتونید غصه های حضرت آقارو کمترکنید. یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام. ان شاالله

    شرایط چگونگی ثبت نام متاهلی را در بند 17 توضیحات اردو بیان کردیم
  • طاهره رضوی
  • یاعلی
    سلام من دانشجوی معماری هستم . می تونم براتون نقشه های ساختمانی بکشم . به این تخصص احتیاج دارید . دارم برای کاردانی معماری می خونم . اگر احتیاج دارید بگید من ثبت نام کنم 
    پاسخ:
    سلام. نیازی به نقشه برای ساختمان ها نیست.
    اما تخصص معماری به کارهای عمرانی گروه کمک میکنه
    سلام
    من دکترای فیزیک دارم. آیا زمینه ای برای فعالیت موثر وجود دارد؟ 
    پاسخ:
    سلام. در زمینه آموزش کمک درسی به دانش آموزان میتونید کمک کنید.

    در زمینه تحقیقاتی در منطقه هم میتونید کمک کنید
    بسم الله

    سلام علیکم
    من کارم برنامه نویسی هستش
    آیا به همچین تخصصی نیاز دارین ؟

    آیا میتونم در حوزه کمک آموزشی برای درس مبانی کامپیوتر یا آموزش برنامه نویسی یا روباتیک خدمتی ارائه کنم ؟
    پاسخ:
    سلام. در خانه مردم منطقه هدف چیزی به نام کامپیوتر وجود نداره! 
    سلام
    خداقوت
    ببخشید میتونیم پسر ۵ ساله مون رو همراهمون بیاریم؟
    اگه بله باید جداگانه ثبت نامش کنیم یا نیازی نیست؟
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام.

    آوردن فرزند در منطقه سختی هایی داره. اما اگر خود شما برای حضور تایید شوید و به تخصص تون نیاز باشه حضور فرزند را حل می کنیم و ایرادی نداره. قبلا هم تجربه این ومضوع را داشتیم.
    فعلا نیازی به ثبت نام فرزندتون نیست اما خودتون حتما در قسمت توضیحات فرم ثبت نام تون ذکر کنید که فرزند چندساله دارید.

    خداقوت به شما که حتی با وجود فرزند کوچک هم عزم و اراده ی خدمت به محرومین را دارید. اجرکم عندالله
    سلام.خدا قوت به همه عزیزان جهادی و جهادگر
    من رشته فوریتهای پزشکی هستم و الان مشغول کار در اورژانس ۱۱۵ و سابقه کار در بیمارستان خیلی دوست داشتم بین شما عزیزان باشم ولی خداوند به من فرزندی عطا کرده که در حال حاضر توفیق شرکت در گروه شما رو ندارم ولی از همه عزیزان شرکت کننده التماس دعا دارم...امیدوارم که در سری بعدی اسم منم امام رضا علیه السلام جز شما خادمان و جهادگران ولایی قرار دهد.‌..
    ملتمس دعای شما خوبان
    یاعلی مدد🙏🙏
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی