گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

پویش زیارت نیابتی اربعین 1397

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
#گروه_جهادی_انصارالزهرا(س) درنظر دارد برای دومین سال ان شاء الله با کمک های شما مردم، افراد مستضعفی که توان پرداخت هزینه های زیارت #کربلا را ندارند به نیابت از افراد کمک کننده، به پیاده روی #اربعین حسینی اعزام می کند.
پویش 97

شما میتوانید با واریز کمک تنها ۱۰۰هزارتومان در این طرح سهیم شوید و فردی را از طرف خود به کربلا بفرستید تا اعمال و زیارت اربعین را به نیابت از شما بجا آورد.
هزینه ی سفر هر نفر حدود یک میلیون تومان می باشد. لذا زائر اعزام شده به نیابت از ده نفر در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کند و نائب الزیاره افراد خیر و کمک کننده خواهد بود. اطلاعات افراد اعزام شده برای خیرین ارسال میشود.


 نحوه مشارکت در طرح:
۱- پرداخت اینترنتی از اینجا
۲- واریز به شماره کارت 6273811084729349 (به نام ایمان ایرانی مسئول گروه نزد بانک انصار)

سال گذشته با اجرای این طرح 25 شیعه مشتاق و مستضعف به کربلا معلی سفر کردند و زیارت نیابتی را به جا آوردند. افراد اعزام شده توسط گروه جهادی و موسسات خیریه شناسایی شده اند. همچنین امسال طرح نذر فرهنگی اربعین هم انجام میگرد و شما میتوانید تنها با واریز 14 هزار تومان در ثواب تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در پیاده روی اربعین برای هزاران زائر سهیم شوید. اطلاعات بیشتر در اینجا.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی