گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

بسم الله الرحمن الرحیم

گروه جهادی انصارالزهرا(س) در نظر دارد به منظور گسترش فعالیت های جهادی خود، از میان علاقه مندان به فعالیت جهادی و خدمت رسانی به محرومین در عرصه های فرهنگی، آموزشی، پزشکی، عمرانی، رسانه ای، اداری-ستادی، اشتغالزایی و ... عضو و همکار جدید بپذیرد.

 

این گروه جهادی سابقه 7سال فعالیت خدمت رسانی دارد و هم اکنون در مناطق محروم مرزی خراسان رضوی، مناطق حاشیه تهران، و محله هرندی مشغول به فعالیت می باشد. همچنین طرح های "همیاری" (طرح زیارت نیابتی، تامین جهیزیه، توزیع ارزاق مناسبتی، اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، افطاری ساده و ...) این گروه  از جمله برنامه های جاری گروه جهادی انصارالزهرا(س) می باشد. 

باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مجموعه آستان قدس رضوی، فعالیت های جهادگران گروه به عنوان خادمیاری امام رضا(ع) ثبت میشود و امکان حضور در حرم مطهر آقاعلی ابن موسی الرضا(ع) برای خادمی نیز وجود دارد.

برادر و خواهر جهادی! شما هم می توانید به اندازه وقت و توان و باتوجه به تخصص و علاقه خود به ما بپیوندید و در یکی از بخش های مختلف گروه فعالیت کنید. کلیه فعالیت ها داوطلبانه و باتوجه به وقت آزادی که دارید، تعریف میشود. هم اکنون برای فعالیت های گروه در تهران و حاشیه تهران نیاز به حضور برادران و خواهران علاقه مند می باشد.

بعد از ثبت نام و پرکردن فرم زیر، جلسه ی آشنایی حضوری در ابتدای بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

می سازیم تا ساخته شویم برای ظهور ...

شرایط عضویت:

1- حداقل سن 18 سال

2- هم اکنون در بخش برادران فقط ساکنین استان های تهران، قم، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و در بخش خواهران فقط افرادی که ساکن استان تهران، قم و البرز هستند می توانند ثبت نام کنند.

 

مهلت ثبت نام همکاری با گروه جهادی انصارالزهرا(س) در این بازه به پایان رسید

فرخوان های بعدی از طریق کانال های گروه در پیام رسان ها اعلام خواهد شد


زمان مربوط به جلسه آشنایی و گروهبندی شرکت کنندگان در فراخوان همکاری در اینجا

 
 

 

 

نظرات  (۴)

ثبت نامم نصفه موند . چون در قسمت تعداد فعالیت جهادی عدد صفر تاییدنمیشه
پاسخ:
ایراد برطرف شد
  • کاظم خلخال
  • قو علی خدمتک جوارحی
    سلام... ما 11 بهمن برای گزینش اومدیم. قرار شد نتیجه رو خبر بدن.. تا الان که هیچ خبری نیست.. لطفا ما رو بلاتکلیف نگزارید..
    پاسخ:
    سلام. ببینید شما با حضور خود در آن جلسه برای همکاری با گروه انتخاب شده اید. منتها گروه به فراخور نیاز در برنامه ها به افراد اطلاع رسانی میکنه. برای اردوی جهادی حاشیه شهر از تعدادی از افراد تازه گزینش شده استفاده شد. برای اردوی نوروز هم این اتفاق میافته ان شاالله. نگران نباشید

    سلام..برای من پیام اومده جهت حضور در گزینش ..فقط اعلام شده مسجد حضرت زهرا واقع در خ شهید عراقی در تاریخ ۲۵ بهمن..اما ساعتش رو اعلام نکردن😐میشه بفرمایید چه ساعتی باید حصور داشته باشیم..ممنون🙏

    پاسخ:
    سلام. در پیامک های بعدی ساعت جلسه هم اعلام شده: ساعت 10/30 

    اما نکته ی مهم اینکه ما تاکید کرده بودیم جهت اطلاع از اطلاعیه ها و برنامه های اردو حتما در یکی از کانال های پیامرسان های گروه عضو شوید. اونجا جزییات برنامه ها و اطلاعیه ها گذاشته میشه. این برنامه هم از چندروز قبل انجا اطلاع رسانی شده. شما عضو نشدید؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی