گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

ثبت نام اردوی جهادی نوروز ۹۸

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ

بسم الرحمن الرحیم

ثبت نام دهمین دوره جدید خدمت رسانی گروه جهادی انصارالزهرا(س) - به یاد شهید مدافع حرم نوید صفری - از تاریخ ۲۹بهمن آغاز شده است و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد. ظرفیت اردو در این دوره بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر می باشد. و من الله توفیق.

 

 

نکته مهم: مهلت ثبت نام در بخش خواهران و برادران تمام شده است. فقط افرادی که در بخش پزشکی  میتوانید فعالیت کنند همچنان وقت دارند ثبت نام را انجام دهند.

 

 

 


#میسازیم_تا_ساخته_شویم_برای-ظهور

#هشت_روز_خادم_الرضا_میشویم

اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام در ادامه مطلب:

قبل از ثبت نام حتما نکات ضروری زیر را مطالعه کنید:

 

1- اردو ویژه عموم براداران و خواهران می باشد. حداقل سن شرکت کنندگان ۱۸ سال می باشد. در بخش برادران فقط ساکنین استان های تهران، البرز، قم، خراسان رضوی و اصفهان و در بخش خواهران فقط افراد ساکن استان تهران، قم و البرز میتوانند ثبت نام کنند (تمامی افرادی که در اردوهای قبلی گروه انصارالزهرا(س) شرکت کرده اند هم میتوانند ثبت نام کنند)

2- زمان اردو : ۵ام تا ۱۲ام فروردین ماه ۱۳۹۸ - احتمال زیاد حرکت روز ۴فروردین شب هنگام از قطعه50 بهشت زهرا(س) تهران (کنار مزار شهیدصفری) خواهد بود. درصورت هماهنگی نهایی ان شاالله در انتهای اردو جهادگران میتوانند در برنامه زیارتی مشهدمقدس گروه مورخ ۱۳و۱۴ فروردین ماه شرکت کنند و ۱۴ام شب به سمت تهران حرکت خواهد شد. 

3- محل برگزاری: روستاهای منطقه محروم شهرستان رشتخوار (در نزدیکی خواف) استان خراسان رضوی

4- عرصه های فعالیت: فرهنگی آموزشی - بهداشتی درمانی  - عمرانی - اشتغال زایی و رسانه ای.

5- اولویت حضور با الف- افراد متخصص(تخصص های مورد نیاز در فرم ثبت نام ذکر شده) ب- افرادی که در طول سال هم با گروه همکاری دارند و ج- افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

6- افرادی که دارای تخصص های خاص مورد نیاز هستند (پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک، بناحرفه ای و...) میتوانند صرفا بصورت ۳روزه - نیمه اول یا نیمه دوم زمان اردو - شرکت کنند. این افراد در آخر فرم ثبت نام وضعیت حضور خود را ذکر کنند.
7- رفت و برگشت به منطقه با اتوبوس می باشد.
8- اسکان جهادگران در حسینیه یا مدارس منطقه می باشد.
9- ان شاالله  زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع)  در روزهای ۱۳و ۱۴ فروردین ماه از برنامه های گروه جهادی انصارالزهرا(س) خواهد بود.

10-باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مجموعه آستان قدس رضوی، جهادگران گروه انصارالزهرا(س) در این دوره به عنوان خادم امام رضا(ع) به کمک محرومین میشتابند و ان شاءالله از برکات و مزایای این خادمی بهره مند خواهند شد.

11- هزینه شرکت در اردو برای هرنفر ۱۰۰ هزار تومان می باشد. هزینه از افرادی که ثبت نام آنها قطعی شود گرفته خواهد شد. (۵۰هزار تومان این مبلغ بعد از تایید حضور توسط خود جهادگر و ۵۰هزار تومان دیگر آن تا روز حرکت به همت جهادگر از میان خیرین جمع آوری میشود. این مبلغ در واقع مشارکت مالی در خدمت رسانی و کمک شما یا دوستان و اطرافیان شما به انجام فعالیت های جهادی برای محرومین است. اجرکم عندالله.)

12- آخرین مهلت ثبت نام در اردو ۱۰اسفندماه می باشد.

13- نتایج بررسی اولیه ثبت نام شرکت کنندگان حداکثر تا ۱۲اسفند در همین سایت و در کانال بله، ایتا و سروش گروه اعلام خواهد شد. برای پیگیری اطلاعیه های مربوط به اردو حتما در یکی از این کانال ها عضو شوید. عضویت در کانال ها در اینجا.

14-  افراد انتخاب شده در لیست اولیه، برای جلسه گزینش حضوری دعوت می شوند و از میان افراد حاضر در جلسه گزینش حضوری، ثبت نام کنندگانی که دارای تخصص های مورد نیاز باشند در اولویت برای تایید نهایی جهت حضور در اردو هستند. (برای برادران و خواهرانی که در اردوهای قبلی گروه و یا جلسه گزینش حضوری قبلی شرکت کرده اند نیازی به حضور در جلسه گزینش نیست)

15- زمان و مکان دقیق  جلسه گزینش حضوری با افراد انتخاب شده هماهنگ خواهد شد. جلسات گزینش حضوری برای خواهران در تهران و برای برادران در قم، اصفهان، مشهد و کرج هم برگزار میشود.

16- ممکن است افرادی به دلیل محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، در این دوره انتخاب نشوند اما این عزیزان میتوانند جهت همکاری در برنامه های طول سال گروه در اینجا ثبت نام کنند که هم توفیق خدمت به مستضعفین را از دست ندهند هم در اردوهای  بعدی در اولویت باشند.

17-افرادی که قصد دارند به صورت متاهلی در اردو شرکت کنند، توجه کنند: هردو زوج باید بصورت مجزا ثبت نام کرده و در توضیحات آخر فرم ثبت نام، نام همسر خود و درخواست حضور متاهلی را بیان کنند.

18- در صورتی که در آخر فرم ثبت نام کدامنیتی را درست وارد کرده اما برایتان ثبت نشد، از اعداد فارسی استفاده کنید یا مرورگر اینترنت خود را تغییر دهید. در صورت باقی ماندن هرگونه مشکل در ثبت نام به شماره 09392791017 در پیام رسان های داخلی پیام بدهید.

و من الله توفیق

 

بعد از مطالعه توضیحات بالا فرم ثبت نام اردو را با دقت پر کنید:

 

نکته مهم: مهلت ثبت نام در بخش خواهران و برادران تمام شده است. فقط افرادی که در بخش پزشکی  میتوانید فعالیت کنند همچنان وقت دارند ثبت نام را انجام دهند.

نظرات  (۲)

سلام. توی پوستر اردو زمان از 5 الی 10 فروردین ثبت شده ولی در توضیحات 5 الی 12 فروردین. می خواستم بدونم کدوم درسته؟
پاسخ:
اشتباه شده بود که اصلاح شد. تاریخ درست اردو 5ام تا 12 ام فروردین ماهه
سلام خسته نباشید. بعد از ثبت نام اینترنتی تا کی خبر میدید که ثبت ناممون قطعی شده یا نه؟
پاسخ:
سلام. در نکات ضروری قبل فرم ثبت نام کامل توضیح دادیم. مطالعه کنید خواهشا مهم هستند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی