گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

طرح توزیع بسته های افطاری ساده

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از کارهایی که در ماه مبارک رمضان بسیار توصیه شده است، افطاری دادن به روزه داران است. پیامبر اعظم(ص) در خطبه ی شعبانیه می فرمایند: ای مردم! هر کسی از شما روزه‌دار مؤمنی را افطار دهد، چنان است که گویا بنده‌ای را آزاد کرده، و خداوند از لغزش‌های گذشته‌اش می‌گذرد. یکی عرض کرد! ای رسول خدا، همه ما قدرت افطاری دادن و سیرکردن شکم افراد را نداریم. پیامبرخدا فرمود: با پاره‌ی خرما و مقداری آب، آتش را از خود دور کنید.

رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای نیز طی سالهای گذشته مردم را به افطاری دادن های ساده تشویق کرده اند. ایشان در خطبه های نمازعیدفطر سال92 میفرمایند: "یک سنت خوب هم امسال بیش از سالهای دیگر دیده شد؛ که خوب است مورد توجه قرار بگیرد و آن، افطاری دادن های ساده و بی پیرایه در مساجد و در خیابانهاست که بسیار کار شایسته ای است.چه بهتر است کسانی که میخواهند افطاری بدهند، با همین سنتی که رایج شده است افطاری بدهند."

گروه جهادی انصارالزهرا(س) درنظر دارد مانند سال گذشته (تصاویر بسته بندی و توزیع بسته های افطاری ساده در سال 97 را در اینجا ببینید) باکمک مردم و خیرین جهت برنامه تهیه و توزیع 5هزار بسته افطاری ساده را برگزار کند. در این طرح بسته های افطاری آماده شده و در شب میلاد امام حسن(ع) در خیابان ها و یکی از میدان های اصلی شهر پخش خواهد شد. بسته افطاری ساده شامل خرما، نان، پنیر، خیار و گوجه فرنگی و شیرکاکائو یا بطری آب خواهد بود.


هزینه هربسته افطاری تنها 5هزار تومان می باشد. امید است شما عزیزان هم در ثواب افطاری دادن و گسترش این سنت حسنه سهیم شوید. و من الله توفیق

 مشارکت در طرح افطاری ساده:

1- * پرداخت اینترنتی: همین حالا در اینجا *

2- * واریز به شماره کارت بنام ایمان ایرانی(مسئول گروه): 6273811084729349


نظرات  (۱)

واقعا باید بهتون خسته نباشید گفت. شرایط روزه داری اینجا خیلی سخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی