گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

گروه جهادی انصارالزهرا(س)

حضرت امام خمینی(ره):
گمان نمیکنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین باشد.

حضرت امام خامنه ای (۵مرداد۹۵):
در اردوهای جهادی شرکت کنید، نگویید وقتمان تلف می شود. بهترین استفاده از وقت همین است.

#جهاد_ادامه_دارد

توزيع قلک هاي جهادی

ثبت نام اردوی جهادی نوروز 1399 خواف خراسان رضوی

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ

بسم الرحمن الرحیم

ثبت نام سیزدهمین دوره جدید خدمت رسانی قرارگاه جهادی انصارالزهرا(س) - به یاد سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی - از تاریخ ۳ بهمن ماه آغاز و تا ۱ اسفند ادامه دارد. ظرفیت اردو در این دوره بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر می باشد. و من الله توفیق.

 

#میسازیم_تا_ساخته_شویم_برای-ظهور

#هشت_روز_خادم_الرضا_میشویم

اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام در ادامه مطلب:

قبل از ثبت نام حتما نکات ضروری زیر را مطالعه کنید:

1- اردو ویژه عموم برادران و خواهران (ثبت نام در بخش خواهران در تاریخ 24بهمن ماه به پایان رسید. فقط خواهرانی که تخصص پزشکی یا دندانپزشکی دارند میتوانند همچنان ثبت نام کنند) می باشد. حداقل سن شرکت کنندگان ۱۸ سال می باشد. در بخش برادران فقط ساکنین استان های تهران، البرز، قم، خراسان رضوی و اصفهان و در بخش خواهران فقط افراد ساکن استان تهران، قم و البرز میتوانند ثبت نام کنند (تمامی افرادی که در اردوهای قبلی گروه انصارالزهرا(س) شرکت کرده اند هم میتوانند ثبت نام کنند)

2- زمان اردو  حدودا  ۵ ام تا ۱۴ ام فروردین ماه ۱۳۹۹ می باشد - احتمال یک روز جابجایی در زمان اردو وجود دارد. بعد از خرید بلیط رفت و برگشت زمان دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

3- محل برگزاری: روستاهای منطقه محروم شهرستان خواف استان خراسان رضوی

4- عرصه های فعالیت: اشتغال زایی - فرهنگی آموزشی - بهداشتی درمانی  - عمرانی و رسانه ای.

5- اولویت حضور با الف- افراد متخصص(تخصص های مورد نیاز در فرم ثبت نام ذکر شده) ب- افرادی که در طول سال هم با گروه همکاری دارند و ج- افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

6- افرادی که دارای تخصص های خاص مورد نیاز هستند (پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک، بناحرفه ای و...) و برادرانی که در گرفتن مرخصی مشکل جدی دارند می توانند صرفا بصورت۳-۴روزه - نیمه اول یا نیمه دوم زمان اردو - شرکت کنند. این افراد در آخر فرم ثبت نام وضعیت حضور خود را ذکر کنند.
7- رفت و برگشت به منطقه در صورت هماهنگی های نهایی ان شاالله با قطار و در غیر این صورت با اتوبوس می باشد.
8- اسکان جهادگران در حسینیه یا مدارس شبانه روزی منطقه می باشد.
9- ان شاالله  زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع)  در روزهای۱۳ و ۱۴ فروردین از برنامه های گروه جهادی انصارالزهرا(س) خواهد بود.

10-باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مجموعه آستان قدس رضوی، جهادگران گروه انصارالزهرا(س) در این دوره به عنوان خادم امام رضا(ع) به کمک محرومین میشتابند و ان شاءالله از برکات و مزایای این خادمی بهره مند خواهند شد.

11- هزینه شرکت در اردو برای هرنفر ۱۵۰ هزار تومان می باشد. هزینه از افرادی که ثبت نام آنها قطعی شود گرفته خواهد شد. (همچنین جهادگران گرامی با شرکت در طرح قلک های شهیدحججی گروه - اطلاعات بیشتر در مورد این طرح در اینجا - باید تا زمان اردو جهت جمع آوری کمک های مردمی مبلغ حداقل 100 هزارتومان از میان دوستان و آشنایان خود صدقات و کمک جمع آوری کنند.)

12- آخرین مهلت ثبت نام اول اسفند ماه می باشد.

13- نتایج بررسی اولیه ثبت نام شرکت کنندگان حداکثر تا ۱ اسفند در همین سایت و در کانال بله، ایتا و سروش گروه اعلام خواهد شد. برای پیگیری اطلاعیه های مربوط به اردو حتما در یکی از این کانال ها عضو شوید. عضویت در کانال ها در اینجا.

14-  افراد انتخاب شده در لیست اولیه، برای جلسه آشنایی و گزینش حضوری دعوت می شوند و از میان افراد حاضر در جلسه حضوری، ثبت نام کنندگانی که دارای تخصص های مورد نیاز باشند در اولویت برای تایید نهایی جهت حضور در اردو هستند. (برای برادران و خواهرانی که در اردوهای قبلی گروه شرکت کرده اند نیازی به شرکت در جلسه نیست)

15- زمان و مکان دقیق جلسه گزینش با افراد انتخاب شده هماهنگ خواهد شد. جلسات گزینش حضوری برای خواهران در تهران و برای برادران در قم، اصفهان، مشهد و کرج هم برگزار میشود.

16- ممکن است افرادی به دلیل محدودیت ظرفیت و استقبال زیاد، در این دوره انتخاب نشوند اما این عزیزان میتوانند جهت همکاری در برنامه های طول سال گروه در اینجا ثبت نام کنند که هم توفیق خدمت به مستضعفین را از دست ندهند هم در اردوهای  بعدی در اولویت باشند.

17-افرادی که قصد دارند به صورت متاهلی یا با فرزند در اردو شرکت کنند، توجه کنند: هردو زوج باید بصورت مجزا ثبت نام کرده و در توضیحات آخر فرم ثبت نام، نام همسر خود و درخواست حضور متاهلی و با فرزند خود را بیان کنند.

18- در صورتی که در آخر فرم ثبت نام کدامنیتی را درست وارد کرده اما برایتان ثبت نشد، از اعداد فارسی استفاده کنید یا مرورگر اینترنت خود را تغییر دهید. در صورت باقی ماندن هرگونه مشکل در ثبت نام به آیدی @komeyl2040 در پیام رسان بله پیام بدهید.

19- تمامی برادران و خواهران قدیمی در صورت علاقه مندی برای شرکت در اردو باید فرم ثبت نام را پر کنند.

20- باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مسئولین سپاه استان خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان، امام جمعه اهل سنت خواف و ... به امیدخدا امنیت منطقه تامین است و مشکلی برای حضور گروه جهادی در منطقه وجود ندارد.

 

و من الله توفیق

 

فرم ثبت نام اردو را با دقت و بعد از مطالعه نکات ضروری پر کنید:

مهلت ثبت نام اردوی جهادی نوروز 1399 گروه انصارالزهرا(س) به پایان رسید.

در این دوره نزدیک به 500 نفر ثبت نام کردند

 

نظرات  (۱۰)

میخواستم بدونم برای چی برای شرکت در اردوی جهادی پول باید پرداخت کرد

پاسخ:
دلایل مختلفی داره. یکی از آن دلایل مشارکت خود اعضا در تامین هزینه های مالی اردوست. شما میتوانید این هزینه رو از خیرین تامین کنید.
  • سیما نوزاد اقدم مهربانی
  • ثبت نام اردو

     

    پاسخ:
    برای ثبت نام، فرم اردو رو بصورت کامل پر کنید

    سلام 

    کِی گزینش افرادو برای حضورشون،شروع میکنین؟

    پاسخ:
    سلام. گزینش خواهران احتمالا 25بهمن و گزینش برادران احتمالا هفته ی اول اسفند ماه انجام شود

    طراحی فرم را اگر می‌شود به گونه ای انجام دهید که  افرادی که در اردوهای قبل شرکت داشته اند و به نوعی عضو گروه هستند، دوباره نیاز به ثبت مجدد اطلاعات شخصی نباشند و از بایگانی سایت دریافت شود 

    پاسخ:
    پیشنهاد خوب و درستیه

    خداقوت

  • مهدی علی آقایی
  • ثبت نام برای اردوی جهادی

    پاسخ:
    برای ثبت نام باید فرم اردو را پر کنید 

    سلام 

    چرا از استان فارس جهادگر قبول نکردید یا هماهنگی نکردید تا ما هم بتونیم استفاده کنیم

    پاسخ:
    سلام. گروه در تهران مستقره و ما از شهرهای اطراف تهران میتوانیم عضو بپذیریم. 

    سلام

    بنده برا اردو جهادی عید ثبت نام کردم

    میخواستم بدونم امکان ویرایش مشخصات و یا اضافه کردن مطلبی بعش هست؟

    پاسخ:
    سلام. نه متاسفانه سامانه این امکان رو ندارد. در صورت نیاز یک بار دیگر ثبت نام کرده و اطلاعات جدید را وارد کنید
  • اکبر آتشین عدل
  • سلام چجوری میشه ثبت نام کرد

    پاسخ:
    سلام. با پر کردن فرم!

    سلام کی اعلام میکنید که می تونیم شرکت کنیم یا خیر ؟

     

    پاسخ:
    سلام. کانال های گروه رو پیگیر باشید اطلاع میدهیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی